Ubat Tradisional Kencing Manis Yang Berkesan 

images-3-copy

“TOLONG JANGAN POTONG KAKI SAYA! Tolong Encik… Jangan Potong Kaki Saya. Saya Takut… Saya Tak Nak Hilang Kaki!”

Rayu Pesakit Kencing Manis Kronik, Jameah Samadik, 58 Tahun.

Rintihan di atas adalah keluhan dari seorang pesakit kencing manis. Ya, kencing manis memang mengerikan jika sudah menjadi kronik, malah sakitnya hingga boleh menyebabkan anda buta atau lumpuh! 

 

rayu

Penyakit kencing manis ataupun Diabetes Melitus merupakan sejenis penyakit yang dapat dicirikan dengan keadaan hiperglisemia (tinggi kandungan glukosa dalam darah), terutamanya selepas pengambilan makanan, pada penghidapnya.

RISIKO KENCING MANIS JIKA TIDAK DIRAWAT SEGERA!

  • Kegagalan fungsi buah pinggang 
  • Serangan jantung
  • Tekanan darah tinggi
  • Angin ahmar atau stroke
  • Penyakit saraf
  • Mata kabur menyebabkan risiko buta
  • Risiko potong anggota badan “kaki ,tangan ,dan sebagainya

 

AMARAN!
Jika anda terus membiarkan paras gula dalam badan anda lebih tinggi dari paras normal,bersedialah untuk terima penyakit-penyakit yang berpotensi seperti dinyatakan di atas.

Tahukah anda 3.6 juta daripada rakyat Malaysia termasuk anda menghidap kencing manis?

Sekali gus menjadikan Malaysia di antara negara paling ramai penghidap kencing manis. Anda juga termasuk dalam statistik ini! Angka ini sangat menakutkan kita. 

 

penyakit-diabetes

penawar-kencing-manis-secara-tradisional

 

 

70-risiko_n2-160613-768x988

 
 

Fuh, ngeri betul kalau baca berita-berita ni semua kan? Bayangkan kalau anda berada di tahap kronik(nauzubillah), pastinya ianya semakin sukar untuk dihadapi.

 

Namun, jangan risau, setiap penyakit pasti ada ubatnya! Ini bukan saya yang kata, tapi ianya adalah sabda nabi kita!

gozoutmalaysia.com_hadis-nabi-penawar-gozout-

Salah satu kaedah tradisional cara untuk mengubati sakit kencing manis adalah dengan berbekam. Antara ubat kencing manis lain yang boleh diamalkan adalah seperti berikut :

Ubat Kencing Manis #1 – Amalkan Herba Misai Kucing


Pokok misai kucing ialah pokok herba renek tropika dan merupakan sejenis pokok berbunga dan sering ditanam sebagai pokok perhiasan. Bunga terdapat pada ‘verticil‘ lebih kurang 16 cm panjang. Bunga berwarna putih kebiru-biruan dengan filamen yang panjang, seperti misai kucing.

Kehebatan penyembuhan pokok misai kucing ini adalah lantaran kandungan kimianya yang hebat seperti cirsimaritin, myoinositol, orthosiphon, pillion, rhamnasin, bmlt oioioldsalvigenin, kerotin, kerotinoid, minyak pati, flavanoid, glukosid, glikoprotein, saponin dan terpenoid.

Mengikut kajian yang sudah dibuat, daun nya yang sudah dikeringkan adalah bersifat diureti. Selain dapat membantu masalah kencing manis, ianya  dapat membantu menyingkirkan asid urik yang berlebihan dalam badan.

Ubat Kencing Manis #2 – Amalkan Minum Jus Daun Mas Cotek

Mas Cotek Ficus_triangularis

Untuk perubatan, pokok ini berkesan untuk menyembuh dan membetulkan kerosakan urat saraf dengan cara mengeringkan 2-3 helai daunnya (campuran antara pokok jantan dan betina) dan direbus dengan 3 cawan air hingga tinggal secawan. Minum airnya bila suam. Ia juga boleh digunakan untuk mengembalikan rahim kekedudukan asal dan mengecutkan rahim untuk perempuan baru lepas bersalin. Ia juga boleh digunakan untuk mengubat paru-paru berair. Selain dari daun dan akarnya yang direbus, buahnya juga boleh dimakan (sebanyak 3-5 biji sehari) untuk menyihatkan badan

Air rebusan daun, batang, akar, dan buah pokok ini terbukti dapat menyembuhkan penyakit paru-paru berair, sakit pinggang, mengurangkan keletihan, dan yang paling utama ialah ia mampu meningkatkan keinginan seks bagi pasangan suami isteri. Ia juga dipercayai dapat bertindak balas terhadap rangsangan hormon lelaki untuk meningkatkan daya ketegangan alat kelamin.

Daun mas cotek boleh dipetik dan dikunyah semasa segar. Ia juga boleh dikeringkan agar lebih tahan lama. Apabila diperlukan, rebus daun kering tadi dan minum airnya bagi memulihkan tenaga.

Herba ini dipercayai dapat menyembuhkan, membetulkan kerosakan urat saraf dan mengekalkan keayuan serta awet muda. Herba ini juga dipercayai dapat diminum sebagai tonik kaum wanita dan sering digunakan untuk mengembalikan rahim ke kedudukan asal serta mengecutkan rahim untuk perempuan baru lepas bersalin. 

Herba mas cotek dapat dipercayai boleh merawat sakit paru-paru berair, kencing manis, buasir, darah tinggi, lemah jantung, cirit-birit dan meningkatkan keinginan seks lelaki dan wanita. Herba ini dipercayai dapat membantu mengatasi masalah-masalah berkaitan kaum wanita seperti keputihan dan membantu menambah tenaga.

 

Ubat Kencing Manis #3 – Amalkan Daun Teh Hijau

 Manfaat-2BTeh-2BHijau-2BBagi-2BKesehatan-2BTubuh

Menurut satu kajian yang diterbitkan dalam Journal of Cellular Biochemistry edisi Julai, kandungan polifenol yang terdapat dalam teh berperanan sebagai pencegah kanser. Daun teh hijau yang telah dikeringkan mempunyai 40% kandungan polifenol.

Polifenol adalah sejenis antioksidan yang sangat kuat yang mana ia mampu meneutralkan radikal bebas yang menjadi penyebab kanser. Selain itu, sejak 20 tahun lalu telah dilakukan kajian terhadap teh hijau ni dan kesannya terhadap kanser melalui percubaan terhadap haiwan. Sejak itulah pengambilan teh hijau ni makin dipercayai dapat mengurangkan risiko terkena penyakit kanser.

Penyebab utama hipertensi adalah sebuah enzim yang dikeluarkan ginjal. Ubat hipertensi yang terkenal adalah ACE inhibitor. Teh hijau merupakan inhibitor ACE di mana beberapa penelitian menunjukkan tekanan darah tinggi menurun setelah diberi ekstrak teh hijau.

Bagaimana pula cara saya?

Alhamdulillah, saya telah jumpa satu cara yang boleh membantu untuk mengurangkan sakit kencing tanpa perlu ambil ubat ataupun melakukan sebarang suntikan insulin !

Formula untuk atasi masalah kencing manis ini adalah cetusan idea dan kajian bertahun-tahun oleh seorang doktor yang juga merupakan Pakar Toksikologi. Nama doktor ni adalah Dr Azlan.

Formula beliau ini telah menggabungkan ketiga-tiga bahan utama dalam petua-petua di atas. Jadi, anda tak perlu susah-susah nak cari dan buat sendiri! Ianya dah tersedia buat anda.

Formula hebat ini juga mendapat anugerah inovasi peringatkat kebangsan pada tahun 2014 dan kajian mengenainya telah menelan belanja raturan ribu ringgit!

Formula ini kemudian dipakejkan atas nama TripleT dan telah tersebar sehingga ke seluruh Malaysia termasuklah Singapura & Brunei.

Apa Itu TRIPLE-T?

TRIPLE-T merupakan satu-satunya teh herba yg di formulasikan dari herba-herba tempatan yang mana telah menjalani kajian saintifik selama 7 tahun! Pengasas produk ini ialah Dr Azlan, yang merupakan seorang pakar toksikologi.
 
Secara asasnya, Triple-T adalah teh herba 3 tindakan (Triple Action Tea) 
  • Membantu Mencuci Organ – Cellular Detox
  • Membantu Memulihkan Sel Hati & Buah Pinggang
  • Membantu Menghapuskan Sel Lemak Merbahaya.

Ramuan TripleT berasaskan 3 herba penting, iaitu Daun Misau Kucing, Daun Mas Cotek, & Teh Hijau.

Ketiga-tiga bahan ini sangat diperlukan supaya lebih ‘sempurna’ dari segi kualiti kehidupan dan kesihatan.

Supaya dapat selesaikan 3 masalah utama pesakit kencing manis iaitu membaiki pankreas, menurunkan bacaan gula dan elak kencing manis dari datang kembali.

Dan dalam masa yang sama, membaiki fungsi tisu buah pinggang supaya lembali berfungsi normal

1 kotak TripleT ada 28 uncang dan boleh digunakan lebih kurang 28 hari @ 1 bulan .

 

Mari Lihat Apa Kata Pengguna TripleT

Ubatkencingmanis2Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Ubatkencingmanis3Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Ubatkencingmanis4Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Anda nak baca kisah benar mengenai pengguna TRIPLE ni tak? Ok, ni nak cerita sikit mengenai seorang pakcik ni… Kisah ni diceritakan oleh beliau sendiri, bukan saya reka

Jom baca kisah ini

Ubatkencingmanis1

 

Khasiat Gabungan Herba Yang terkandung dalam Triple-T byDRAZLAN

  • Sebagai Rawatan Alternatif Untuk Batu Karang Dan Gout
  • Sebagai Rawatan Alternatif Untuk Antipiretik
  • Sebagai Agen Anti -Radang Dan Analgesik
  • Sebagai Antimikrobial
  • Sebagai Ejen Hepatoprotective
  • Sebagai Agen Hipoglisemik
  • Berkesan Untuk Mengurangkan Hiperglisemia Dan Memperbaiki Profil Lipid
  • Sebagai Rawatan Alternatif Untuk Mengawal Tahap Gula Dalam Darah.
  • Bersinergi Untuk Tamoxifen (Kandungannya Untuk Membunuh Sel Kanser)
  • Memberi Kesan Anti – Estogenic.
  • Sebagai Agen Anti – Angiogenik
  • Mengekalkan Kesihatan Umum
  • Antioksidan Yang Tinggi Dan Penghapus Radikal Bebas
  • Selamat Dan Tiada Ketoksikan In Vitro Dan In Vivo
  • Mengurangkan Hiperglisemia
  • Memperbaiki Hati Dan Buah Pinggang
  • Merangsang Pertumbuhan Semula Sel Hati Dan Buah Pinggang Yang Lebih Sihat
  • Mengurangkan Pertumbuhan Tumor
  • Menurunkan Jumlah Kolesterol Darah
  • Meningkatkan Kesegaran Badan.

Dalam proses kaedah TripleT ini, tubuh badan manusia akan mengalami tindak balas positif yang dinamakan healing crisisHealing crisis ini biasa berlaku apabila menggunakan bahan semulajadi kerana ia akan bertindak membuang kesan-kesan dari pemgambilan ubatan atau makanan yang mengandungi kimia.

Antara kemungkinan tindakbalas yang dialami adalah sepeti:

  • Pembuangan najis dan kencingan lebih lawas dari biasa
  • Berdebar
  • Letih
  • Sakit tekak
  • Sakit sendi
  • Loya dan demam
  • Sakit di bahagian-bahagian tertentu

Tempoh healing crisis ini berbeza mengikut individu. Jika keadaan ini berlaku, pengambilan TripleT mestilah diteruskan kerana ini merupakan reaksi positif badan ke arah pemulihan. 

 healingcrisis-kencingmanisPenafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Kalau anda…

 > Dah cuba macam-macam produk, tapi tak berkesan langsung.

> Nak kembali kehidupan seperti dulu-dulu. Boleh kemana2 dengan mudah. Anda gembira, isteri anda gembira, anak2 pun gembira.

> Dah letih dengan kehidupan sekarang. Sakit, x de tenaga. Tunggu masa je nak kata selamat tinggal kepada dunia.

> Tak nak habiskan duit untuk insulin yang beribu-ribu ringgi setiap tahun tu.

> Nak penawar yang mana ia adalah pilihan terakhir anda.

> Maka Oleh itu, Cubalah TRIPLE-T Sekarang!
arrow3
dprkn skasrng
 

Cara Penggunaannya ‘Simple’ dan ‘Steady’ Je

19717_1573576196243293_8835303452973788126_n
Cara pengambilan Triple-T:

  • Rebus 1 uncang TripleT ke dalam 1 Liter air sehingga panas menggelegak dan kemudian off api.
  • Biarkan suam atau sejuk baru minum.
  • Minum tanpa sebarang campuran gula
  • Amalkan setiap hari, tak kisah berapa kali sehari.
  • Seeloknya minum sebelum makan
  • Jarakkan pengambilan dengan ubat/insulan selama 1 jam. Jangan ambil sekaligus, kalau tak nanti ianya kurang berkesan.
 
1 Kotak Triple-T mengandungi 28 uncang. Jadi, 1 kotak boleh digunakan lebih kurang selama sebulan
 
 
Berapa lama eh baru Nampak Kesan?
 
Untuk keberkesanan yang menyeluruh, saya syorkan pengambilan rawatan sekurang-kurangnya selama 4 bulan ataupun 4 kotak.
 
Kotak pertama : Mencuci kotoran yang ada dalam darah. Jika ada ambil ubatan berkimia, TripleT akan buang kesan ubatan tersebut dahulu. 
 
Kotak kedua & ketiga: Membantu merawat penyakit yang ada dan regenerate sel organ.
 
Kotak keempat : Mengawal dan menstabilkan kencing manis.

Jangan Terkejut Jika………..

selepas ini bacaan gula dalam darah anda turun, jika anda tiba-tiba rasa bertenagadan kecapi hidup yang anda idamkan selepas gunakan TripleT…

JOM HIDUP SIHAT TANPA KENCING MANIS SEKARANG!

Sekarang ni, anda telah melihat sendiri bagaimana TripleT membantu pengguna seperti anda SIHAT TANPA KENCING MANIS.

 

Berapa anda sanggup labur untuk kesihatan anda?
RM1k? rm10k? rm100k?

Sebenarnya nilai kesihatan anda tak ternilai. Jika sakit, maka lumpuhnya kudrat kita untuk menyara keluarga dan terputus segala mata pencarian. Bila diserang penyakit. bukan hanya kita sahaja yang susah, malah kita juga secara tak langsung telah menyusahkan anak-anak dan pasangan kita.

Nak ke anda menjadi beban kepada orang lain? Adakah anda suka melihat orang lain bersedih dan bersusah payah kerana kedegilan anda untuk mencuba formula yang terbukti berkesan ini?

Berikut merupakan pelaburan untuk kesihatan  & kebahagian anda serta keluarga anda.

140

Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu kotak TripleT ini adalah RM140 + RM10 Kos penghantaran = RM150. Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM150 sekotak. Bagi saya, ianya sudah cukup murah. Apalah sangat RM150 ni kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni. 

 

Masih rasa mahal?

OK saya nak tanya, selama ni dah berapa ribu ringgit anda habiskan untuk rawat kesakitan tu? Anda ulang alik ke hospital dan makan ubat tu boleh elok sepenuhnya ke sakit kencing manis anda tu? Ada tak testimoni yang kata mereka yang ambil ubat kencing manis dari  hospital seperti Metformin, Sulfonilurea Thiazolidinedion, Alfa-glukosaidase dan Suntikan Insulin tu dah hilang dari kencing manis?

Tak ada kan? Tapi kenapa anda sanggup habiskan duit untuk mengambilnya walhal dah tau tak dapat nak hilangkan sakit anda tu? Fikir-fikirkan lah yer..

 

 

Anda boleh tengok sendiri apa kata pengguna TripleT sendiri, ianya bukan rekaan saya tau. 

Ubatkencingmanis5 Ubatkencingmanis11 Ubatkencingmanis15 Ubatkencingmanis19 Ubatkencingmanis20

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Masih ragu2? Berikut saya sertakan nombor No KKM Triple-T

lulus KKMKKM

No KKM untuk produk penyelidikan Triple-T = MAL16120041TC

Keratan akhbar mengenai keberkesanan Triple-T ini.

aa 189588_10150132743339438_5575944_n 10679827_10152787405264438_5224609643315285400_o 10750197_10152787405354438_4957839189759998958_o aas

Lagi testimoni pesakit kencing manis yang dah gunakan TripleT

Ubatkencingmanis5

Ubatkencingmanis6 Ubatkencingmanis7 Ubatkencingmanis8 Ubatkencingmanis9 Ubatkencingmanis10 Ubatkencingmanis12 Ubatkencingmanis16 Ubatkencingmanis17 Ubatkencingmanis18 Ubatkencingmanis22 Ubatkencingmanis23

 

Fuh, penat nak upload semua, 10 muka surat pun tak habis. Ni baru sebahagian sahaja yang saya tunjukan. Kalau nak upload semua memang tak muat page ni.

 

So macam mana, still was-was nak cuba? Masih kata yang formula ni tak berkesan & tak berbaloi?

Terpulang pada anda, kalau anda rasa KESIHATAN ANDA tidak penting, TOLONG JANGAN BELI! 

 

Kepada yang pentingkan kesihatan & ingin menikmati rasa sihat seperti orang lain boleh klikk gambar di bawah untuk membuat pembelian

dapatkan-gozout

 

Ops,  Tunggu Sekejap. Memandangkan anda mempercayai formula Dr Azlan ni, saya ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini. 

Jika anda bertindak untuk buat tempahan sekarang, saya  ada  tawaran hebat buat anda. Tawaran ini akan tamat pada BILA-BILA MASA SAHAJA.

 
4kotak 

 

Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan TripleT Sekarang Juga!

butang-dapatkan-03

 

Eh Jap, tunggu dulu. Saya ada hadiah khas untuk anda HARI INI. Ya, hanya untuk HARI INI Sahaja!

0407e-tunggu-dulu-gozout

.

Khas untuk pembeli hari ini, jika anda membuat pembelian hari ini, saya dengan berbesar hati ingin menghadiahkan pemanis semulajadi M’SWEET ini kepada anda.

.

No. Rujukan KKM : M’SWEET (LIQUID) 050816/06/074

M’SWEET merupakan pemanis semulajadi dari ekstrak pati tebu diformulakan dengan Teknologi Nano. Rasa manisnya sama dengan gula putih. Sangat sesuai sebagai pengganti gula yang selamat dan sihat tanpa merubah rasa manisnya. Sangat sesuai untuk pesakit kencing manis dan semua lapisan umur kerana :

√ Tanpa Kalori
√ Tanpa Kolestrol
√ Tanpa Karbohidrat
√ Tanpa Sakarin 
√ Tanpa Bahan Pengawet

Ianya diformulasikan oleh  Professor Muhammad Mubin Mat Noor.

Jadi, ianya insya’ Allah selamat dan tiada kesan sampingan.  

Seperti yang tertera di atas, harga asal adalah RM48-RM50 sebotol, namun begitu sekiranya anda beli 4 kotak sekarang, saya akan bagi pemanis ini PERCUMA sahaja buat anda.  

 

 

  • 4 kotak Tahan sehingga 4 bulan penggunaan (112 hari)
  • RM360 / 112 hari = Anda hanya berbelanja RM3.20/hari sahaja untuk minuman kesihatan.
  • Tidakkah Harga Itu Terlalu Murah dan Tak Masuk Akal ?
  • PERCUMA Penghantaran Bernilai RM10
  • PERCUMA pemanis bernilai RM50 dengan syarat anda buat tempahan HARI INI!
  • Harga asal kesemua di atas adalah (RM140 x 4 kotak) + (RM10 Pos) + (RM50 M’Sweet) = RM620!
  • Tapi anda bayar RM360 sahaja!   Anda jimat sebanyak RM260, diskaun sehingga 42%.

Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan TRIPLE-T & FREE M’SWEET Sekarang Juga!

 

Jika anda tak berminat dengan FREE M’Sweet , boleh pilik pakej lain di bawah

Pakej A
Pakej B
Pakej C
Total 4 Kotak
Total 2 Kotak
Total 1 Kotak
RM360
RM200
RM140
Pos Percuma
Pos Percuma
Pos RM10
FREE M’SWEET (Nilai RM50)
Tiada Free Gift
Tiada Free Gift
Jimat Sebanyak RM260
Jimat Sebanyak RM90
Tiada Penjimatan
Tempah Sekarang

 

Jika anda ada sebarang masalah sila klik gambar di bawah untuk whatsapp kami secara automatik

Descargar-WhatsApp-2.14.147-gratis-

 

P/S : Anda masih membaca sehingga kini? Tapi masih belum mahu bertindak? Masih ingatkah impian anda untuk kekal sihat dan dalam masa yang sama tidak mahu kencing manis  menyerang lagi ? Inilah masanya untuk anda merealisasikan semua impian. Lakukan pelaburan sekarang juga.

P/S/S : Keputusan masih di tangan anda, Saya telah sampaikan berita gembira untuk anda bagaimana cara untuk hilangkan kencing manis dengan berkesan. Hanya menunggu anda buat tindakan bijak.